środa, 19 czerwca 2013

blogujące mamy chłopców poszukiwane

Jakiś czas temu wraz z Lilla Lou i blogującymi mamami testowałyśmy zeszyty kreatywne dla dziewczynek (młodsi chłopcy testowali Creo). Potem były dwie tury testowania zeszytów przez nastolatki (wyniki tego przedsięwzięcia tu i tu). Teraz poszukuję blogujących mam chłopców w wieku mniej więcej od 6 lat do testowania nowości - Tilox.


W skład Tilox wchodzą 3 książeczki: Warriors, Air Force i Robots.

Zeszyt Warriors to najlepszy sposób na pobudzenie wyobraźni i zdolności twórczych. Który chłopiec nie marzy, by wcielić się w rolę nieustraszonego wojownika, który ochrania świat przez złem?


Z kolei tematem Air Force są samoloty i walki powietrzne. Zeszyt zawiera barwne, inspirujące ilustracje latających maszyn, historie, które wciągną każdego młodego twórcę w świat niezwykłej przygody kreatywnej i mnóstwo obrysów, na bazie których można tworzyć własne projekty.


Robots zabiera nas w podróż do świata robotów i zaawansowanej technologii. Przed młodym twórcą stoją zadania zaprojektowania robotów, które wyruszą na niezwykłe misje w kosmosie. W każdym zeszycie dodatkowo samoloty do samodzielnego składania.



W ramach testowania firma wyśle pocztą do chętnych mam darmowe książeczki, a w zamian oczekuje na wstawienie posta na swoim blogu z recenzją i przynajmniej jednym zdjęciem oraz dopiskiem:

Tilox są do kupienia na dziele prasy dla dzieci w sieci
Empik, R ELAY, IMMEDIO, KOLPORTER, RUCH, FRANPRESS, GARAMOND
oraz w SMYKU lub sklepie Lillalou
http://www.lillalou.pl/sklep/


Czas na wstawienie recenzji to miesiąc od otrzymania przesyłki.

Chętne mamy proszę o kontakt mailowy czarnotasylwia[at]gmail.com

21 komentarzy:

  1. Chętnie bym się zgłosiła ale, za tydzień mam spotkanie blogerek i wiem że mam dostać dla syna taki zestaw :-) Recenzję na pewno z moim Filipem wystawię na blogu ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam bata :-)
    Bardzo by chciał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz mi proszę na maila ile on ma lat, bo nie mogę przez Twój profil wejść ani na bloga ani na maila, więc czekam na wiadomość! :)

      Usuń
  3. Mój brat również

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo to ja się zgłaszam z miom 7 latkiem,z przyjemnośćia przetestujemy książeczki i wystawimy im opinię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za odwiedziny mego bloga:) niestety maile wysyłane do Pani wracaja do mnie;(

      Usuń
  5. ja bym się zgłosiła ale mój mały ma 10 miesięcy:) więc chyba za mały a szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no raczej szukamy dzieci które co najmniej umieją kolorować ;)

      Usuń
  6. I zostały jakieś wolne miejsca ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak :) Wieczorem odezwę się do dziewczyn które pisały że mają braci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. my też chętni :)
    http://nie-tylko-moimi-oczami.blogspot.com/
    meila coś mi nie chce wysłać ??

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś jeszcze bedzie testowanie dla dziewczyn
    bo we wcześniejszym udziału nie brałam bo nie miałam jeszcze konta na lilla lou i nie wiedziałam o nim dopiero jak były wyniki dowiedziałam się o tym testowaniu
    bardzo chciałabym w takim czymś wziążć udział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie nic nie wiem, ale na pewno trzeba mieć bloga

      Usuń
  10. mam bloga jak coś

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się zgłaszam,mail zaraz wyślę ;) Mieszkam w małym miasteczku więc u nas czegoś takiego nie ma,a pytałam się go czy chce a on powiedział,że tak .. ma 6 lat i uwielbia kolorować ...

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja już się zgłaszałam, dostałam, napisałam :) top-model-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie się zgłoszę :P
    pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blog chciałabym zostac przyjęta :P https://kreatywnamamusia.blogspot.com

      Usuń